torsdag, januari 01, 2009

stay friends....

finns en sida som heter stay friends. där kan man hitta en massa gamla klasskamrater och de kan hitta en själv. det är rätt läbbigt för jag och nostalgi är ju vänner, men inte all nostalgi... Såg just att mitt avgångsårgång på högstadiet ska ha återträff i juni. Oh My God. Sån't skulle jag inte klara av...Hej, vad gör du nu liksom.

Varför vill jag då inte gå. 1) jag skulle vara skraj och tycka att det var lite obehagligt och 2) jag skulle blir generad och vilja gömma mig, så nej tack...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker du ska gå!
Alla gånger!

Anonym sa...

När det gäller återträffen håller jag med dig helt och fullt, men man borde ju gå.

Elin sa...

Hmmmm, om jag får träffa upp någon vänlig själ som dig innan MM så kanske det kommer att gå vägen...=)