söndag, juni 28, 2009

Bikinilinjen

Nu är det sommar på riktigt. Underbart härligt och allt det där. Men det är även dags för bikini och då måste bikinilinjen tuktas.

I vanliga fall använder jag en grymt effektiv och enkel kräm från Veet (eftersom jag för det mesta glömmer bort att boka tid hos min vax-madam). Men i mitt nuvarande tillstånd tänkte jag att jag inte ska använda kemikalier i onödan. Dumt av mig. Ska aldrig mer någonsin ever i universum använda en rakhyvel för att fixa till bikinilinjen. Aaaargh- Det kliar och det blir inte snyggt! Och min semester börjar på fredag! Så nu vet jag inte vad jag ska göra. Försöka spara ut så att jag fredag morgon kan använda Veet-krämen? I-landsproblem så det förslår, jag vet, men jag vill inte se rödprickig och läbbig ut på stranden...Hjäääälp miiiig!

Inga kommentarer: