onsdag, juli 30, 2008

Hobbys och Höstplaner

Jag vet att det är en konstig hobby att tråna efter ytliga saker som skor, smycken och väskor (se nedan) men det är typ min enda hobby i livet. Leta smycken, skor och väskor på nätet. Det och att titta på laga mat-tv. Du vet BBC food, repriser på TV4+ av Leila bakar och Vad blir det för mat. Sån't underhåller jag mig med.

Därför har jag bestämt mig för att utsätta min hjärna och kropp för andra saker i höst. Som t ex att träna inför tjemilen och gå en kurs och lära mig skriva bättre...Dessutom ska jag ha en vit månad har jag tänkt. Men troligtvis slinker en matlagningskurs in på anmälningsblanketten istället för en skrivkurs. Och troligtvis blir den vita månaden bara en vecka. Och troligtvis blir det inte tjejmilen utan raska promenader med skvaller istället...

Hm, en snudd patetisk kanske jag blivit. Kanske jag är.

Inga kommentarer: