lördag, augusti 01, 2009

flyttprojekt

Vi ska sälja vår lägenhet. I Stockholm innebär det att man måste plocka bort i stort sett allt som gör ett hem inför fotograferingen. Sen måste man rensa i garderober, skåp och skafferi inför visningen eftersom alla kollar överallt. Jäkligt roddigt och jobbigt om du frågar mig. Vart ska man göra av alla grejer som man i vanliga fall har framme liksom...? Såg de tagna bilderna på vårt hem och kände inte igen mig. Är det här verkligen vårt hem där vi bor?

Men det är det ju inte. Det är ett stajlat hem som ska passa så många som möjligt. Och jag inser hur tråkigt det generiska är. Helst vill jag ju att mitt hem ska se ut som något taget ur ett fotografi från The Selby.
Kanske kör vi mer på det stuket i vår nya lya. Heja Kitsch!Heja Färg!













1 kommentar:

Ulli sa...

Snyggt med färg!
Man blir glad, skön och inspirerad.

Vitt, vitt, grått, grått, svart, svart... =)