tisdag, juni 24, 2008

Bitter-kärring

Jo, det finns tydligen dom som är betydligt mycket mer bittra än jag själv...

Stod på Twilfit och försökte hitta mig en ny bikini alt. baddräkt till semesterresan. I ett provrum bredvid stod en mycket arg kvinna och klagade inför en expedit på att antal hängare i provrummet var för få. Vart skulle hon lägga alla sina kläder? På golvet?!!! Ok för att klaga för att man själv tycker att något annat skulle vara bättre. Men sedan drog hon i med att ALLA tyckte illa om provrummen men de vågade inte klaga som hon och tänka sig, hon var faktiskt JOURNALIST så hon visste vad hon snackade om. (Hallå, källkritik?) Då sa jag att inte alls tyckte att det var så hemskt som hon och att jag klarade mig rätt bra inne i mitt omklädningsrum. Hon blev argare än argast till slut och sprang ut ur butiken. Människor...

1 kommentar:

Anonym sa...

Klimakteriet:)