fredag, juni 13, 2008

Paranteser

Har mina föräldrar på besök. Vi ses kvällstid eftersom jag jobbar på dagarna. Idag var de här på kontoret och kollade. Min mamma höll på att få värmeslag på kontoret eftersom vi sitter 30 pers. på samma yta som det förut satt 20. Varmt är bara förnamnet...

Ikväll blir det grekisk sallad och bio, för det ville pappa. Kan bli skoj förutom att vi ska se en thrilelr/skräckis av M. Night Shyamalan, The Happening. Ujujuj, har inte sett någon av hans tidigare för att jag är skrajsen av mig men jag får väl dyka ner i popcorn-bunken om det blir för läbbigt...

Imorgon ska jag få se Foo Fighters och QOTSA live för första gången i mitt liv!!!! Ser verkligen fram mot det.

PS. Kanske måste diskutera det där med min "lista" med min pojkvän OM jag nu skulle få chansen med Dave...; ) DS

Inga kommentarer: