torsdag, juni 12, 2008

Madonna

Jag älskar Madonna. Hon är snygg, snyggare, snyggast och har gjort fantastiska låtar som jag också älskar. Men vad hände nu? Titeln till nya skivan, Hard Candy, känns så tråkig. Varför? Var inte såna titlar sådant som hon sysslade med när hon var sexuellt lössläppt på 90-talet? Och låtarna? Trista! Förra låten var trist (Hallåååå, Timbaland...) men frågan är om inte nya videon och låten är ännu värre? Och Pharrell, jag älskar ju honom också, men vad hände, på riktigt. Hur tänkte de? Det enda braiga med låten är typ 2.47 in då det låter som Teriyaki Boyz. Apropå låtar som låter som annat. Har ni hört nyaste med Dizzie Rascal och Calvin Harris? Samma basgång som Infinite Mass. Men jag kommer inte ihåg vad låten heter? Hjälp mig nu, vad heter den!!!

Inga kommentarer: