onsdag, april 15, 2009

nu är det dags igen

Hej kära medmänniskor,
long time no see...

Min vän Shire påminde mig om att jag måste läsa hans blogg. Och det är klart jag måste göra! Viktigt att hålla koll på ens vänner även om man inte träffar dem så ofta. Bloggar är fantastiska för att hålla kontakten. Man behöver liksom inte gå igenom vad som hände sedan sists när man ses - man vet ju redan allt!

Han fick mig också att inse att jag kanske måste uppdatera min blogg...eh...eftersom jag inte skrivit sedan i BÖRJAN PÅ MARS! Ey OK som Shire skulle sagt.

Här har det hänt hur mycket som helst sista tiden. Men det som hänt alldeles för lite är shopping och party...Ska se om jag orkar göra något åt saken framöver. Shopping kanske ligger närmast till hands med tanke på att jag fick lön idag! Iiiihaaaa! =)

Ok, hasta la vista babies!

Inga kommentarer: