tisdag, april 28, 2009

Sci-Fi

Hade just en trevlig lunch med allra bästa Shire, min fd kollega som nu går alla möjliga nya roliga saker tillmötes. Vi pratde new age, träning, övernaturliga saker och...håll i er...Sci Fi!! Det hela började mycket trevligt, som vanligt när man hänger med Shire, men när jag sa att jag blivit inbjuden till premiären av Star Trek men inte kunde gå gick Shire i Sci-Fi-taket och gav mig tips på tips om vad jag skulle kunna kolla på i Sci-Fi-väg istället. Jag är en sådan person som helt fallit utanför Star Wars-fascinationen och inte alls förstår mig på varför man ska kolla på folk i dräkter som reser i tiden i konstiga farkoster.

Lyckades få ur mig ett tips tillbaks till Shire i alla fall. Serien Taken som jag faktiskt sett på och tyckte var helt ok. (Men orkade bara fortsätta se den efter första avsnittet p g a att jag såg den med min boyfriend som har lite mer persistence när det gäller DVD-boxar...)

Så, vi får väl se i framtiden om jag ger mig på ett nytt försök i Sci-Fi-träsket. Jag har ju en expert vid min sida om jag vill ha tips i alla fall...

1 kommentar:

Shire sa...

Tack för en totally underbar lunch! ; )
Shray