söndag, september 27, 2009

Det är söööndag morgon...

..och mitt huvud känns så tungt...
Nä, inte riktigt. Hade mysigt med Å igår. Hon kom över på middag och vi snackade och åt och jag tvättade och hon facebook-chattade lite och vi åt lite mer och hon drack rödvin och jag drack vatten. Mycket trevligt.

Idag åker jag från min baby för att hälsa på syrran. Heldag borta, fyra timmar på tåg. Känner redan att jag kommer att sakna att inte vara med honom men han är happy att han får en hel ledig dag utan mig så att han kan löka eller göra musik eller bara göra det han själv vill. Jag har inte samma behov av egen tid som han så när jag väl drar iväg och gör något själv blir han glad. Och det vill man ju gärna att han ska va'. Glad.
Ska bli skoj att hänga lite med syrran, var väldigt länge sedan nu.

Hasta la vista!

Inga kommentarer: