lördag, september 05, 2009

Inredningstidningar

I morse gick jag ut för att köpa bröd till mig och boyfriend. Precis som jag brukar göra på lördagsmornar. Solen sken och det kändes alldeles underbart. På väg hem från bageriet svängde jag in på Ica för att köpa lite mer frukostvaror och då hittade jag lite nya inredningstidningar i tidningshyllan. Måste köpa två bara för att...Älskar att bläddra i den här glossiga magasinen. Även om jag sällan gör något aktivt i förändringsväg här hemma älskar jag att drömma mig bort. Kanske ett helvitt hem? Kanske en guldsvan som badkarskran? Vart kan jag hitta den där gulliga porslinstigern?

Idag ska jag piffa det sista i lägenheten inför visningen imorgon. Kanske inte läge att införa guld och tiger i mixen...Några blommor däremot ska nog kunna göra susen för det generiska visningspiffandet. Hasta la vista!

Inga kommentarer: