torsdag, november 08, 2007

Bitterinlägg i bitterbloggen

Bittra inlägg har efterfrågats. Ville hålla er på halster vad gäller min bitterhet för har jag väl börjat är det svårt att få mig att hålla käften...Men självklart ska bitterbloggen innehålla bitterinlägg! I'm a women for christ sake!!! I'm bound to be bitter! So here goes...

Jag älskar mitt jobb, mina vänner, min pojkvän och mitt liv. Men jag är kvinna, över 30 och vill någon gång ha barn. Nånstans runt 35 börjar biologin jobba mot kvinnors möjlighet att få barn, vid 37 går det rejält utför för att runt 40 eskalera!!! Är så j**la bitter över att biologin jobbar in favour of men! Biologin är ojämlik, innebär det att gud är ojämlik? Hade gärna velat haft det som män som faktiskt kan välja på ett HELT annat sätt...
Bitter, någon?

Inga kommentarer: