lördag, november 24, 2007

joråsåatteh....

Var på partaj igår. Min gamla arbetsplats fyllde 20 år så jag fick komma dit och äta libanesiskt, lyssna på The Creeps (Robert är snyggare än någonsin!)och Bjorn Again (ni vet ABBA-coverbandet från Australien). Nedanför scenen stod en blond person och sjöng med i ABBA-låtarna - det var Agnetha Fältskog. Jo, jag lovar!!! Man fattar ju att folk tycker att man har ett ovanligt jobb när man tänker på vad som förekommer på våra jobbfester. Det är ju inte direkt Stadshotellet och cover band som spelar Creedence

En av de mest intelligenta diskussionerna under kvällen fördes mellan mig och två manliga ex-arbetskompisar. Den bestod i att jag skulle bestämma vem av dem som var snyggast...Sedan bråkade vi om mitt svar ett tag, pratade gamla goda tider och sedan blev det dans.

Det var underbart att få stolla med alla gamla arbetskompisar, dansa och dricka och ha kuuul!

Tog en flaska Champagne på vägen ut. Är bitter över att jag inte tog Magnumflaskan som stod bredvid...

Inga kommentarer: