onsdag, november 14, 2007

Bitterheter

Jag är totalt imbecill då det gäller teknik. Den enda orsaken till att jag överhuvudtaget har teknik som funkar hemma är för att min pojkvän ser till att det funkar.

Det värsta är att jag inte bryr mig. Det borde jag. Allt är teknik! Har en ny fin telefon som har massa grymma features som jag vet att jag skulle tycka var roliga om jag bara fattade hur man gör...Testade en I Phone i lördags och den kändes ju grymt enkel att förstå sig på. Mac-teknik, jag säger då det...

En annan del av problemet är att jag inte vill lägga ut pengar på teknik. Så även om I Phone skulle passa mig som handen i handsken vill jag inte lägga ut så mycket pengar på en telefon...

Så återigen står jag med en teknisk pryl som jag vet kan vara grymt kul men som jag inte orkar engagera mig i men som jag vet att jag borde lära mig. Får vänta tills min pojkvän får nog av min mobil-tröghet och visar mig hur man gör...

2 kommentarer:

Anonym sa...

men för faan Elin! nu blir det mission för mig att se till att du blir miss Hi tech Lundholm. with or without pojkvän...o av den anledningen att d e så jäävla kul med teknik...o ju mer du kan, desto mer vil du haaa... vågar påstå att det är lika kul som att köpa nya kläder...skor....eller tom roligare...
hands on missy!

Anonym sa...

Teknik slår fan allt!