onsdag, november 07, 2007

Man kan bli bitter för mindre...

Sitter och kollar på Studio 60 on the Sunset strip. En helt fantastisk serie gjord av en fantastisk man, Aaron Sorkin, som även låg bakom serien Vita huset. Tänk om man kunde skriva som han gör! Bara få ihop ett så briljant manus med en perfekt blandning av humor och drama och alltid ALLTID denna sorkinska värme! Fantastiska manus! Man kan bli bitter för mindre...eller bitter för mer. Jag satsar på att att hålla bitterhetsfacklan låg ikväll och bara beundra...

Till senare!
/E

2 kommentarer:

Sue-Li sa...

Jag önskar mest att mina konversationer flöt på som hans dialoger.
Jag har aldrig bra prat med någon. Det ska vara "light and breezy" och framförallt rappt. Jag är inte rapp.......bara kanske cynisk och paranoid som resulterar i en yta av konstighet och bitterhet, eller? Oh, höll på att glömma, välkommen till blogvärlden!

KRAAAAM

Elin sa...

Tack kära du!!! Du ÄR rapp! Så det behöver du itne vara bitter över ; )
Kram