söndag, mars 02, 2008

Ey People!

Shit vilken jävla seg dag det här blev då. Hade massa grejer jag ville införskaffa. Gick på stan. Hittade några av de sakerna men köpte dem inte. Varför? T ex en skitsöt medicinlåda och sylåda. Behöver bådadera men snålheten bedrog visheten och båda är således kvar i butiken. Hittade söta och billiga ljuslyktor i nån typ av guld som skulle funka utmärkt vid matsalsbordet. Köpte inte! Och sedan hittade jag vinterdojorna från Puma jag snackat om att jag skulle köpa ända sedan i oktober när jag såg dem första gången. Skitbilliga, bara 300 spänn. Men så kom jag på varför jag inte köper vinterdojor - de är ju alltid så bedrövligt fula! Jag får slita och slänga mina MC-boots som vanligt om det blir kallt. Men måtte det inte blir det förrän nästa år!!!

Nu ska jag snart gå till sängs, läsa lite modeblaskor och drömma sweet dreams om mannens hemkomst.

Inga kommentarer: