måndag, april 28, 2008

Det snurrar i min hjärna

OK. Seriöst. Har insett att jag är en ganska rastlös själ. Att jag inte önskar förändring men att jag på något sätt ändå kräver det med jämna mellanrum. Aldrig nöjd. Aldrig riktigt där utan alltid på väg.

Finns så många sidor av mitt liv. Finns så mycket som förändrats de senaste åren. Vet ärligt inte om det varit en positiv förändring eller en negativ.

Vad som fick mig att funderar på det här var att jag snurrade runt på Facebook och genom en kompis sida hittade en massa grupper som jag inte ens skulle tänka på att leta reda på. Grupper som kan kopplas samman med det jag som var jag för 15 år sedan. Grupper som jag skulle kunna tänka mig att vara med i någonstans men som är allt för långt borta från det jag som är jag nu. Ändå är jag fortfarande Elin.

Dom som känner mig bäst vet om alla mina sidor, allt det jag gjort och tyckt om och fortfarande bryr mig om men kanske inte på samma sätt som förut. Det är dessa människor som jag kallar mina bästa vänner. Tack för att ni finns.

Inga kommentarer: