tisdag, april 22, 2008

Food

Sitter och kollar på matlagningsprogram, som vanligt. Har just avslutat Nigella på TV4 för att nu kolla på nåt som jag inte vet vad det är på BBC Food.

Den största kärleksgåvan från min pojkvän vad när han fixade BBC Food till mig. Han försöker dock använda det som ett argument för att få skaffa sovrums-TV för, som han säger, "då kan du ju kolla på mat-TV när som helst. (=när han vill använda stora TVn till att spela NHL.)

Men i ett förhållande handlar allt om att kompromissa har jag förstått. Han spelar NHL när jag inte vill kolla på TV...

3 kommentarer:

Sue-Li sa...

Matlagningsprogram är som porr. Såser som drizzlas över goda saker och extrema närbilder. Jag älskar matlagningsprogram!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Transplante de Cabelo, I hope you enjoy. The address is http://transplante-de-cabelo.blogspot.com. A hug.

Elin sa...

Helt rätt Sue-Li. Det är den obekväma sanningen...