måndag, april 07, 2008

Min pojkvän

Som några av er vet så har min pojkvän slutat blogga. Jag kan inte komma på något att skriva så här kommer lite pojkväns-trivia. Så har jag något att skriva. Och hans torrblogg får konstgjort liv genom min blogg:
Min pojkvän gillar synthar. Gamla, goa 70-tals synthar med trädetaljer som helst ska vara analoga. Eller digitala. Eller både och. Så länge de funkar är de bra!
Min pojkvän har gjort en låt med sitt band som heter Ode to Thor. Den är grymt rolig och bra.
Min pojkvän jobbar med TV. Hela tiden. Han är väldigt, väldigt duktig och jag är stolt. Men han jobbar som sagt hela tiden.
Min pojkvän gillar att ha bil. När den är nytankad är han extra glad för då kan han åka vart han vill! (Om han nu hann eftersom han jobbar hela tiden...)
Min pojkvän gillar whiskey. Helst single malt. Han har många sorter i barskåpet och han får ha dem alldeles för sig själv. Me don't likey whiskey...
Ja, och så verkar han gilla mig. Det är bra.

Så, då blev det ett litet inlägg även idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

fiiint,du kan även skriva ett inlägg om att han gillar att spela NHL med min pojkvän till 04:00 på morgonen och dricka vitt vin och drinkar, vad hände där egentligen?

Tack för fin träff igår!

Elin sa...

Hahaha. Ja du, dom är pojkar, inte män, det är vad som händer.
Tack själv!

Anonym sa...

Sant, pojkar, var det ja.....glömde det!

Robin sa...

Riktiga män går och lägger sig. Nu gör jag det.