onsdag, januari 02, 2008

2008 är mitt år!

Jag claimar 2008 som mitt år! Nu är det jag som bestämmer!

Nyåret började mycket bra med trevlig nyårsmiddag och partaj på "...och himlen därtill". Många trevliga människor. Jag ursäktar dock alla som bankade på dörren för att jag kidnappade Mikaela och satt på toaletten och snackade med henne i 45 minuter. Vi hade nog suttit där ett tag till om inte våra pojkvänner hade hittat oss. Undrar hur länge de hade fått leta? Tror att de misstänkte att jag gjort en "nyår 2005-2006"igen. Men det hade jag inte. Jag lovar! Micka kan intyga! Sedan såg jag Micke och Robin göra ett underbart framträdande till en pojkbandslåt och sedan slocknade jag på soffan. Hemma vid halv sju efter ett besök på Folkunga Kebab.

Nyårsdagen tog vi oss igenom liggandes i soffan med filmer från våra, än så länge, gratis filmkanaler från com hem. Tack com hem. Jag älskar er just nu! (Undrar om kärleken håller i sig när vi inte har alla kanaler längre...)

Och sedan, i natt, hade jag världens värsta mardröm!!! Helvete!
Hoppas inte detta är ett omen för hur året kommer att bli...

Inga kommentarer: