torsdag, januari 31, 2008

Tandläkarskräck


Träffade S i hissen i morse. Hon hade just varit hos tandläkarn stackarn. Usch. Jag hatar verkligen att gå till tandläkaren. Har alltid hål. Inte nog med att det är otroligt obehagligt och gör ont, det kostar också VANSINNIGT mycket pengar. En lagning går på typ tvåtusen spänn. Jag har en framtand som jag slagit ut en bit ur. Borde ju fixas. Borde ringa tandläkaren. Kanske ska göra det nu.


Nu gör jag det.


Nej nu.


Eller kanske nu.


Eller jag väntar nog ett liiiitet tag till.


PS. inget snack om att "Jag borstar tänderna varje dag, använder munvatten och använder tandtråd varje kväll, det är sååå bra och det borde du också göra." OK? Tack! DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Det saknas en bit av min framtand oxå för den skålade du visst med på tv-priset :) Men det bjuder jag på, vi hade så jedrans skoj! Kram