fredag, februari 29, 2008

Idag får jag fria!

Enligt traditionen finns endast en dag då tjejen får ta saken i egna händer och fria till sin kära! För fyra år sedan var jag typ 2 minuter sen. I år har han rest bort karlsloken.

Innan han for sa jag att det var ju så där halvbra tajmat och tänk, vi skulle kunna ha varit gifta i fyra år vid det här laget. Jag tyckte att det kändes trevligt att tänka på att vi hade kunnat varit gifta så länge. Vet inte om han var lika övertygad. Börjar undra om han kanske var för rädd för att stanna kvar i Svedala under skottdagen?! Eller är det bara det att han vill vara säker på att få fria själv?

Hmmm. En sak vet jag i alla fall att det där med förlovningar är överskattade. Det är ju bröllopet man vill åt!

Nåväl, till alla er där ute. Ha en underbar skottdag!

Inga kommentarer: