fredag, februari 08, 2008

VARNING: Jag låtsas vara musikjournalist men misslyckas som vanligt....



Alltså allvarligt, jag lyssnar verkligen på allt och lite till. Har kommit på att det verkar finnas en gemensam nämnare. Och det är grymma beats! Det gillar jag. Kom ihåg när jag hörde Inner Citys Good life första gången, höll på att svimma - så bra var det! Det var 1988 och ingenting jag hört tidigare lät så här. House...vilken grej.

Nu är jag helt hooked på hela Addeboy vs Cliff - och Ed Banger-grejen, tunga beats som bara tuggar i sig hud och skelett. Me likey!

'Nuf said.

PS: Så, det var lite musiksnack. Ska försöka hålla mig borta från den här skrivgenren men satt och lyssnade på Black Fist och blev så ohyggligt PEPPAD! DS

PPS: ny videor på gång med Adam Tensta och Mange Schmidt. Känns kul!

Inga kommentarer: