onsdag, februari 13, 2008

Sjukling

Det här har varit min sjukaste början på ett år någonsin!!! (Och "sjukaste" är bokstavligt menat.) Har, som ni vet, haft hosta i fem veckor och nu verkar det som att jag har nån jäkla flunsa på gång on top of that! Jag hoppas att det är allergi eller en reaktion på medicinerna jag äter. Kämpar emot men nu vette fan...Kanske får ge vika för skiten.

Sa till mina arbetskamrater att "vad härligt för er då jag slutar hosta, vad skönt det kommer bli för er". Men då fick jag tillbaks "då börjar du säkert nynna med i låtar istället". Ok. Det är alltså officiellt. Jag trakasserar mina arbetskamrater varje dag på ett eller annat sätt. Sorry...

Nåväl, solen skiner! Big up, sun!!! Här kommer något litet för att uppmuntra er alla lite till! Big Up Nick cannon's Wild N' Out! (lite crappy kvalla men hoppas du kan njuta ändå!)

1 kommentar:

Anonym sa...

oj förlåt det där var visst jag som sa :) sorry!