måndag, februari 04, 2008

Jag vill vara tuff


Jag skulle så gärna vilja vara lite tuff och hård. Funkar sådär. Får ofta höra att jag är för snäll och om jag någon gång säger att jag tycker illa om någon eller något blir folk ofta chockade.


Men det finns något som jag är duktig på att hata - företag och deras urusla service! Hade ett långt aggresivt samtal under lunchen där jag öste ur mig galla på alla de företag som gjort mig orätt!! Och de är MÅNGA! Mr R sa en gång till mig, när jag pratat med Bredbandsbolaget, att "så där får man inte behandla människor...". Jo, om de behandlar mig som skit behandlar jag dem som skit tillbaka...


1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, helt rätt Elin, jag har en lista på företag som du gärna får ringa till och härja lite.
Du kan börja med Telias kundtjänst...

Kram