tisdag, augusti 05, 2008

Bitterbloggen, en copy cat?

Åhhh, mina gussenussar till läsare. Nu ska ni få höra vad jag ska göra. (Jag ser verkligen jätte mycket fram till det. Så jag måste berätta!) Jag har bokat tid hos en jätte duktig kirurg och nu ska jag ÄNTLIGEN få större bröst. Ska bli så skönt att inte kunna ha något annat än små små linnen på mig så att mina bröst vårtor syns och så att det ser ut som om mina bröst ska poppa ut vilken sekund som helst. Jag älskar verkligen att vara annorlunda, att se ut som en alien och att alla stirrar på mig! Åhhh vad jag ser fram mot det. Eftersom jag har en extremt rik pojkvän och pappa ser jag inget bättre jag kan lägga 40.000 på än mitt utseende. Lägger upp bilder så snart jag tagit bort stygnen.

Puss puss!!

1 kommentar:

Anonym sa...

=)
Kan du tipsa om kirurg? He he