måndag, augusti 04, 2008

Jahaja

Hej, jag är enligt bloggtoppen inte särskilt populär. Jag har just nu sju (7!) officiella läsare. Min pojkvän är inte inkluderad eftersom han läser bloggen när jag har den uppe på datorn (obs, hans dator, jag har ingen...). Så inofficiellt vet jag att det är åtta (8!) läsare. Det gör mig nu lite småbitter. Regnar gör det också.

Någon som är extremt poopulär är t ex BlondinBella och en annan poppis brutta är Linda Rosing. Jag har ju redan färgat håret blont, vad mer ska jag göra för att efterlikna dem? Börja gymnasiet igen (Hej Strangers with Candy) eller rent av skaffa DD-kupa?

Kanske ska jag bara lära mig hur jag länkar till en annan sida så att den kommer i ett nytt fönster så att min sida inte försvinner....Men det här läser du nog inte för du har förmodligen fastnat i BlondinBellas tankar om vad hon ska göra när hon blir stor. (Och för dig som fortfarande inte blivit bortvillad i mitt vilda länkande till andra sidor, hon ska till 100% bli försvarsadvokat med inrikting på kvinnofridsbrott. Så nu vet du. Och ja, det är hennes felstavning av inriktning. Inte min...)

PS: Tack du som läser. Jag gillar dig. Du gör mig mindre bitter. Lite i allafall. Puss. DS

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur kul vore det inte att ha en DD-kupa? He he!

Elin sa...

Dig kan man lita på. DD-kupa. Ska fundera på saken!!! ; )