onsdag, augusti 06, 2008

Dum-snål

Jag är otroligt dum-snål. Har ont i ryggen nu och har till och med haft en släng av nackspärr. Ändå vägrar jag att gå till en naprapat eftersom jag är arg på min kropp och därmed vägrar att lägga pengar på den, den bara borde funka! Men tyvärr så funkar ju inte ens fysik på det sättet att den automatiskt tar hand om och fixar sig själv om man vägrar behandla det som behandlas ska. Så. Jag har fortfarande inte gått till naprapaten. Och jag har fortfarande ont.

Men idag satt jag och kollade på nätet vad pedikyr, manikyr och ögonbrynsfärg skulle kosta. Och jag funderade allvarligt på att boka upp mig på en kombinerad pedikyr inkl. frans- och brynfärg för 690 spänn. Och hade kunnat göra det utan problem om jag inte påmindes om att jag borde lägga det på annat. Som att gå till naprapaten...
Ja så där håller jag på.

1 kommentar:

Sue-Li sa...

Yo dudette!

Skaffa en boll! Den räddade mig och min rygg! Kostade typ bara 250 spänn. Skaffade ifs den efter att jag varit hos en sjukgymnast 4 ggr (som bara kostar 70 sek de 7 första gångerna som man går, Tack Sverige!)

Skaffa boll!!!