onsdag, augusti 13, 2008

Latte-beroende

Jag är latte-beroende. Jag måste ha en latte på morgonen när jag går till jobbet. Igår fick jag för mig att jag skulle sluta med min ovana och lyckades hålla mig hela vägen till jobbet. Kanske för att jag inte hade cash på mig. Men jag lyckades!

I morse längtade jag efter en latte hela vägen till jobbet och fick nästan stressmage för att jag så hemskt gärna ville köpa en men ändå höll mig borta från att köpa en mugg. Höll mig ända till Sandys 20 meter från jobbet där jag tillslut smet in och fick mig en fix. Och sedan händer det underbara: E på jobbet kommer in med en latte till mig när jag sitter och just håller på att göra slut på min första mugg. Tack E! Du är underbar! Nu kan latte-festen fortsätta!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha sorry!! jag visste inte att du ville sluta med den underbara vanan. gör inte det! Och tack själv snälla, du räddade ju mig först! :)
KRAM