onsdag, augusti 27, 2008

skön middag - not

jamen då skulle man få käka lite god middag med sin vän på ljunggrens men vad händer då. man blir satt bredvid familjen med två barn varav den ene skriker och sprätter ris runt omkring sig. vi bytte genast plats för ska man sitta och snacka vill man inte ha en skrikande unge i örat. sorry. men så tycker jag.

och hur tänker man om man går ut och äter på en restaurang där priserna ligger runt 200 spänn/varmrätt med små barn? vill man inte ge sig själv möjligheten att njuta av maten då istället för att trösta sina trötta barn som hellre vill sova den tiden på dygnet?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle aldrig falla mig in att utsätta vare sig mig eller min omgivning för detta. Inte kul för någon!

Barn äter myrportioner för cirkus 15 spänn, därmed basta.

Och ja, jag har barn. Två stycken!

Elin sa...

ja, om man går ut och äter med kidsen, vill man inte att barnen ska ha det bra då?